FAQ
Valitse aihe: Palautukset ja valitukset
Kuinka voin tarkistaa, missä vaiheessa valitukseni on?
- Jos sinulla on valitukseen liittyviä kysymyksiä, ota meihin yhteyttä kirjoittamalla osoitteeseen store@knall.co.uk
Kuinka voin tehdä valituksen?
- Jos saamasi tuote on viallinen tai siinä on virheitä ja 15 päivän aika ostopäivästä ei ole vielä umpeutunut, ota meihin yhteyttä seuraavaan sähköpostiosoitteeseen store@knall.co.uk
Miten voin pyytää palautusta?
- Mikäli saamasi tuote ei vastaa odotuksiasi eikä ostopäivästä ole vielä kulunut 15 päivää, voit lähettää palautuspyynnön, ota meihin yhteyttä alla olevaan osoitteeseen sähköpostitse store@knall.co.uk
- Muista, että mittojen mukaan valmistetut tai yksittäisen asiakkaan tilauksesta vedetyt tuotteet eivät ole palautusoikeutta.
Mitä valituksen tekemiseen tarvitaan?
- Jos huomaat pakkauksessa pieniäkin vaurioita, pyydä tavarantoimittajaa rekisteröimään vauriot, kirjoita vahinkoraportti!
- Avaa pakkaus ja tarkista, että tavarat eivät ole vaurioituneet. Kuvaa kuljetusvaurio ja ilmoita siitä mahdollisimman pian sähköpostitse seuraavaan osoitteeseen: store@knall.co.uk sisältäen tärkeitä tietoja, kuten:
- tilausnumero
- Puhelinnumero
- yksityiskohtainen kuvaus vahingosta (esimerkiksi: mitkä osat osoittavat vaurion)
- kuvia vaurioista
- vahinkoraportti
Mitä minun pitäisi tehdä, jos pakettini tai tuotteeni saapuu vahingoittuneena?
Jos pakettisi saapuu vaurioituneena tai tuotteessa on näkyviä mekaanisia vaurioita (esim. halkeamia, naarmuja, kolhuja), tarkista paketti kuriirin läsnä ollessa ja täytä vahinkoilmoitus.
Tämä asiakirja vaaditaan reklamaation tekemiseksi kuriiriyritykselle.
Jos vaurio havaitaan toimituksen jälkeen, sinulla on vielä 7 päivää toimituspäivästä lukien aikaa ilmoittaa siitä, mieluiten suoraan kuriiriyritykselle. Liitä mukaan kuvia vaurioituneesta tuotteesta ja pakkauksesta.
Ilman vahinkoraporttia kuriiriyritys voi hylätä korvausvaatimuksen, joten on aina parasta tarkistaa paketti ennen sen vastaanottamista.
Jos et ole varma, miten edetä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme – opastamme sinua valitusprosessin läpi.