FAQ
Valitse aihe: Toimitus ja maksu
Laskussa on virhe, miten voin korjata sen?
- ALV-laskussa voidaan korjata vain pienet virheet, ns. kirjoitusvirheet yrityksen nimessä tai osoitteessa. Jos laskussasi on virhe - kirjoita osoitteeseen store@knall.co.uk
- Jos laskussa on toisenlainen virhe, esim. puuttuva tai väärä NIP - emme voi korjata sitä.
[Oikeusperusta: art. arvonlisäverolain 88 §; taide. arvonlisäverolain 106 b §]
Voinko tilata postiennakolla?
- Kyllä, suoritamme lähetykset maksettuna toimituksen yhteydessä (postiennakko)
- Suoritamme postiennakkotilaukset tuotteille vain 2400 mm (240 cm) leveyteen asti, jos tilatun tuotteen leveys ylittää 2400 mm (240 cm), postiennakkomaksutapa ei ole käytettävissä BC.
- Postiennakko on saatavilla tilauksille, joiden arvo on enintään 5000 PLN
Milloin voin hyötyä ilmaisesta toimituksesta?
- Mikäli tilauksen arvo ylittää 400 PLN ja maksu suoritetaan pankkisiirrolla, toimituskulut ovat ILMAINEN
Saanko laskun ostaessani knalilta?
- Kyllä, sähköisessä muodossa oleva lasku liitetään .PDF-tiedostoon erillisenä sähköpostiviestinä
- Yrityksen laskun saamiseksi sinun tulee täyttää lomake verotunnisteella tilausta tehdessäsi
Kuinka maksan tilaukseni?
Voit maksaa tilauksesi käyttämällä:
- Perinteinen pankkisiirto (tilinumero löytyy välilehdeltämme yhteystiedot )
- Maksujärjestelmä (PAYU.PL) ONLINE tai KORTTI
- Maksujärjestelmä (PAYPAL) ONLINE tai KORTTI
Maksanko lykkäyksen knallikaupassa?
- On mahdollista ostaa maksulykkäyksellä vain budjettiyksiköihin. Kiinnostuneita tahoja tai laitoksia pyydetään tekemään tilaus tavalliseen tapaan verkkokaupan kautta ja lähettämään sitten tilausnumero osoitteeseen sklep@knall.pl tarkistettavaksi. Tietyissä tapauksissa myös valtuutus on pakollinen
Tarjouskoodini ei toimi, mitä minun pitäisi tehdä?
- Jos sinulla on ongelmia alennuskoodin kanssa, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen store@knall.co.uk
- Viestin tulee sisältää alennuskoodi, joka ei toimi ja ei. tilauksestasi
Mitä minun pitäisi tehdä, jos pakettini tai tuotteeni saapuu vahingoittuneena?
Jos pakettisi saapuu vaurioituneena tai tuotteessa on näkyviä mekaanisia vaurioita (esim. halkeamia, naarmuja, kolhuja), tarkista paketti kuriirin läsnä ollessa ja täytä vahinkoilmoitus.
Tämä asiakirja vaaditaan reklamaation tekemiseksi kuriiriyritykselle.
Jos vaurio havaitaan toimituksen jälkeen, sinulla on vielä 7 päivää toimituspäivästä lukien aikaa ilmoittaa siitä, mieluiten suoraan kuriiriyritykselle. Liitä mukaan kuvia vaurioituneesta tuotteesta ja pakkauksesta.
Ilman vahinkoraporttia kuriiriyritys voi hylätä korvausvaatimuksen, joten on aina parasta tarkistaa paketti ennen sen vastaanottamista.
Jos et ole varma, miten edetä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme – opastamme sinua valitusprosessin läpi.